tiistai 3. elokuuta 2021

Heippa porukat, täällä Eijan kuulumiset

Heippa porukat.
Olette kivoja ihmisiä koko ympäri Suomen maan.


No niin,
tässä tulee taas minun kuulumiseni. 

Minulla on mennyt kesäloma hyvin
ja olen käynyt kävelylenkillä,
myöskin pyörälenkillä. 

Olen ollut elokuvateatterissa
katsomassa elokuvaa. 

Minä olen myös harjoitellut
sähkörumpujen soittamista välillä. 

Ei ole montaa viikkoa enää siihen
Osallisuus teatterin musiikki- ja teatterileirille,
minne olen menossa niinkuin vähän lomailemaan. 

Olen vähän miettinyt asioita eri tavalla
ja muitakin pikku asioita,
mitä ne sitten tuokin tullessaan jossain vaiheessa. 

En tykkää tästä korona jutusta yhtään enää,
mutta kyllä tämä tästä. 

Tässä minun kuulumiseni.

Porin Me Itse varapuheenjohtaja
Eija Railo



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti