torstai 8. heinäkuuta 2021

Eijan kesäterveisiä 2021

Tervehdys Me itse porukat.
Minulle Porin meikäläisten varapuheenjohtajalle
kuuluu hyvää.

Eilen tehtiin äänityshommia. 
Äänitys sujui hyvin.

Äänityshommissa


Kävimme päivän päätteeksi syömässä ruokaa.

Minulla alkaa perjantaina kesäloma töistä. 
Varmaan kaikilla muillakin on kesäloma.

Menemme nyt Huittisiin katsomaan porukkaa, 
mitä heille kuuluu. 
Tänään onkin kiva nähdä pitkästä aikaa 
sekä Jaanaa on kiva myös nähdä.

Ari ajaa ja Jaanaa on myös kiva nähdä

Kirjoitan tätä blogia Arin autosta tänään. 

En tiedä mitä tämä päivä tuo tänään, 
mutta taas on mukavaa olla taas reissussa. 
Tämä työ on kivempaa kun mikään muu.


Matkablogi tulossa

Onkin lämmin päivä tulossa.

Minun mielestäni on kivaa pitää kesälomaa. 
Olen sitä pitkään odottanut 
ja lueskellen kesälomallani jotain kirjoja, 
mitä en ole vielä ehtinyt lukea 
sekä en ole vieläkään kuunnellut musiikkia 
sekä käyn ulkona myös vähän,
käväisen kävelylenkin
ja teen kaikkea mitä on unohtunut tehdä.

Tykkään myös syödä kesällä jäätelöä 
ja se viilentää aina. 

Tykkään myös tehdä pyörälenkkejä ystävien kanssa 
sekä tykkään käydä kirvatsissa katselemassa maisemia.

Olen ollut myös Poritar junassa kaverini kanssa välillä 
ja on ollut hauskaa.

Olen ylpeä Me Itse porukasta ja kaikista meistä. 
Santerin Saarinen on puheenjohtaja 
ja minä eli Eija Railo olen varapuheenjohtaja. 

Välillä tarpeen mukaisesti olemme pitäneet kokouksia, 
aina kun tarve vaatii.
Kaikki muut ovat Me Itse jäseniä
ja ne ovat ihan ok tyyppejä.

Kylläpäs tämä auto matkustaminen on kivaa, 
kun saa istua autossa kirjoittamassa matkan aikana.

Nyt varapuheenjohtaja lakkaa kirjoittamasta tätä blogiaan, 
eikä tule enää mitään muuta. 


Hyvää kesää kaikille toivoo Eija Railo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti