keskiviikko 17. lokakuuta 2018

Työharjoittelija Blomanderin päivä

Minä lähdin tänään kello 9:00
Huittisten päästä tänne Poriin päin, 

taas harjoittelemaan tätä mediahommaa 
ja on ollut todella kivaa olla täällä 
tekemässä kaikkea kivaa.

Sain tehtyä Huittisten Me Itsen esitteen 

ja toivon että tulisi lukioita. 




Tämä päivä on mennyt todella nopeasti 

ja tässäkin ajassa olen oppinut kaikkea kivaa
Toivoisin että muutkin saisivat kokea tämän. 

Me olemme täällä suunnitelleet ensi vuotta 

ja mun tulevaa toimintaa 
ja oikeen hyvältä näyttää. 

Minulla lähtee auto kello 15:00 

ja vielä on aikaa tehdä vaikka mitä. 

Seuraavan kerran tuun tänne on 31.10 

ja sitten on 14.11.

Sitten meillä on Porin Me Itse päivät,
jonne suunnittelen myös Satakunnan meikäläisten ohjelmaa.


4.12. mulla on puhujakeikka Porissa
Osallisuuden ytimessä elokuva- ja teatteriseminaarissa
ja teen myös arvostelun
Osallisuus teatterin Arkisia tarinoita näytelmästä.


Vähän suunniteltiin, että mä olisin 

Satakunnan meikäläisten tiedottaja 
ja yhteyshenkilö,
tekisin yhteistyötä Jaanan kanssa. 
Kaikkea kivaa on tiedossa. 

20.10 on meillä elokuvapiiri tuolla Huittisissa 

siellä käydään läpi kaikkea 
ja sovitaan joistakin tulevista asioista. 

Just tehtiin Arin kanssa toiminta suunnitelma,

jossa suunnitellaan ensi vuotta 
ja jos luoja suo, 
niin siitä tulee toiminnallinen vuosi ” toivottavasti ”.
Rahastahan siinä on kyse, 
jos ei oo rahaa niin ei toimintaa, 
siksi me koitamme saada tukijoita, 
jotta saisimme tehtyä kaikkea lyhyttä ja hyvää. 

No tässähän tätä olikin Jasmin kuittaa 

ja kiittää kaikkia teitä!!




päivitetty 17.10.2018 klo: 13:00



Jasmin Blomander    


  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti