keskiviikko 31. lokakuuta 2018

Mediaharjoittelija työssään 31.10.2018

Porin reissu 31.10.2018

SEKK ja MEKA TV työharjoittelija 
Jasmin Blomanderin työpäivä.

Minä lähdin tänään Huittisista kello 9:00 
ja lähdin meidän pipin koneen kanssa 
ja se taitaa nyt jäädä Arin helliin hoiviin. 
Eli meidän uusi editointikone on rikki 
ja se lähetetään korjaukseen, 
eikä sitten tiedä milloin se tulee takas. 



Minua tänään haastateltiin 
ja hänen nimi on Henna Heinilä.
Se oli oikeen mukava ja mielyttävä haastattelu.

Minä olen onneksi saanut tehdä tätä blogia,
vaikka minä teen tätä blogia eri koneella, 

mutta ei minua haittaa yhtään, 
että teen tätä eri koneella. 

Olen tehnyt tänään Me Itse päivien 
Huittisten puheenvuoron,
jossa minä ja Mirja keskustellaan
sekä kerrotaan meidän Me Itsen kuulumiset. 

Tänään täälä on taas ollut oikeen kivaa
ja en vaihtais näitä päiviä mihinkään. 

Meidän pitäisi viellä tehdä 
Huittisten hullu tonttupajan esite.
Sen pitää olla erittäin selkeä ja hyvä, 
että muut osaa tulkita sen ja tykkäävät siitä. 

Kohta taas loppuu tämä ihana ilo 
ja näitten ihanien ihmisten kanssa olo. 

Minä tein tuolle Milla Impolalle 
jonkun näköisen soittomusiikin puukipeily videoon
ja sitten aloin tekemään tätä 
ja kohta tämäkin on tehty

Tästä ei oo kamalan pitään tullut, 
mutta eihän tämän tarviikkaan olla 
mikään elämänkerta teos. 

No tämä taisi olla tässä oikeen hyvää syksyä/talvea 

  toivoo: Jasmin 

   päivitetty 31.10.2018 klo:14:03

     Jasmin Blomander 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti