Nyt on vasta kesäkuun loppu, mutta kun heinäkuussa ei tämän enempää suunnitelmia tule, niin heinäkuun kohtuullisen varman kulkuennusteen voi julkaista jo nyt, kun Tiia viimeisenä Satakunnan meikäläistoiminnan lomallelähtijänä sammutti toiminnan valot heinäkuun ajaksi.
Heinäkuu lorvitaan hyvällä omalla tunnolla. Jos sattumoisin kiinnostaa, miten 1. puoli vuotta 2026 meni, niin täältä sitten kesälukemista.
Näin meni 1. puoli vuotta 2026
![]() |
| Tuonne jonnekin meren aaltoihin huuhdottiin alkuvuoden Tiian ja Satakunnan meikäläisten työmurheet |
Lomilta palataan 3.8.2026, jolloin rakennetaan Osallisuus teatteri yhteisellä asialla -näyttely Porin pääkirjastoon.
4.8. on näyttelyn avajaiset Porin pääkirjastolla kello 10:30, jonne sopii kaikkien ja ihan jokaikisen tulla. Näyttely on kirjastossa 15.8. saakka.
5.8. mennään Merikarvialle ja 7.-9.8. on Huittisten leiri, sitten pitää editoida Blue Sea Film Festivaalien ensi-illat, joita on taas tulossa koko mokoma, joten kesän aikana kerääntyneet lomapölyt pöllyytetään sitten vauhdissa elokuun alussa.
Mutta nyt, hip hei heinäkuu!
Tiia Takala ja Ari Impola

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti