sunnuntai 5. elokuuta 2018

Huittisten editointipäivä 4.8.2018

Meillä oli tänään editointi päivä, 
jossa oli seuraavat ihmiset;
Markus Kaunisto, Mari Loisa, Henna Salonen,
Ari Impola ja Jasmin Blomander.


Aloitimme ekaksi tekemällä
päivän ja syksyn työsuunnitelman.


Joimme myös kahvit ja
kävimme hakemassa ruokaa Egem pizzeriasta
ja tulimme tänne mun luo syömään.
Sen jälkeen aloitimme tekemään
mun saunassa yhtä hommaa. 



Saunassa kuvatun jutun nimeksi tulee
Salamannopeat uutiset Huittisista. 


Meillä on tiedossa 24.8.2018 ensi-ilta
Blue Sea Film Festivaalit tuolla Raumalla.

Sinne lähtisi Markus Kaunisto, Mari Loisa
ja minä Jasmin Blomander edustamaan
meidän elokuvaryhmää.


Julkaisemme ensi viikon aikana sen
Satakunnan meikäläisten nettilehden,
jotta pääsisin tekemään uutta lehteä. 


Meidän Facebook sivuilla on on 282 fania
eli meitä seurataan somessa aika paljon. 


Meillä on myös 18.8.
kokemusasiantuntijan koulutus Porissa.
Sinne pitäisi lähteä Markus Kaunisto,
Henna Salonen ja minä.

Sitä koulutusta tulee vetämään Sirkka Nikulainen. 

15.8 pitäisi olla toinen editointi päivä
tuolla Henna Salosen luona.
Siellä viimeistellään meidän elokuvaa,
mikä menee tuonne Blue Sea Film Festivaaleille.
Hennan luokse tulee tämä sama poppo
mikä on mun luona tänään ollut. 


Elokuvan nimeksi tulee;
Huittisten hullu kulttuurikierros.

Tänään olemme editoineet tuota elokuvaa,
Ari raakaleikkaa juuri tuolla,
jotta saataisiin edes yksi elokuva tehtyä. 


29.9 alkaa taas Me Itse toiminta
Tämä syksy menee vielä
kansalaisopistolta ilmaiseksi,
mutta keväällä katsotaan miten menee,

jos Sipilän hallitus leikkaa meiltä opintosetelitkin.
Mutta siihen saakka menemme tällai
miten nyt menemme. 


Nyt me olemme taas remmissä mukana
ja olen tyytyväinen siihen!!



päivitetty 4.8.2018 Jasmin Blomander

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti