keskiviikko 25. syyskuuta 2019

Jassun päivä Porissa 25.9.2019

Minä tulin tänään tänne Poriin
tekemään keskeneräisiä hommia
ja niin kuin on varmaan selvää,
niin minä rakastan kirjoittamista,
niin  minä nytkin teen,
jotta kaikki tietäisin mitä teemme. 


Tulin tänne Poriin kello 10:00 linja-autolla
ja lähdin tuolta Huittisista kello 9:00
ja lähden täältä 14:00
ja oon tuolla Huittisissa 15:00.




Me käydään läpi kaikkia keskeneräisiä juttuja
ja olemme saaneet tehtyä aika paljon kaikkea.
Nyt haluan tehdä tämän blogin,
jotta ei tuu paha mieli myöhemmin. 


Me tuon Arin kanssa menemme 
jossain vaihessa syömään johonkin
ja mun mielestä se ei oo niin olennainen asia,
että syömään vaan.


Tämä työ on minun mielestä tärkeämpää nytten.
Meillä on vielä hommaa paljon
ja en tiedä saako niitä tehtyä kaikkea
ennen kuin lähden pois.

Me olemme täällä SEKKissä,
istumme täällä keittiössä
ja pähkäilemme, mitä me syksyllä
ja ensi vuonna teemme
ja millä tavalla.


No niin tästä ei ihan
kamalan pitkä juttu tullut,
mutta on nyt jotain kumminkin,
että tiedätte mitä teen täällä. 


Minä ja yhtiöni  puolesta toivotan
teille oikeen hyvää syksyä
ja tulevaa talvea....!!






25.9.2019 kello 11:38 Pori 

      Jasmin Blomander

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti