torstai 19. syyskuuta 2019

Elinan työpäivä

Olen Elina 27 vuotta 
ja asun Aurorassa Porissa. 
Lapsuuden olen asunut
ja kasvanut Kuvaskankaalla Merikarvialla. 


Minulla on äiti, isä ja kolme veljeä. 



Aloitin tänään työt Arin kanssa
Taiteesta työtä -hankkeessa.
Minulla on todella hyvät odotukset.
Aamulla olen tehnyt animaatiota
ja ollut apulaisohjaajana
Otsolan kansalaisopistossa
Tekunkorven elokuva ja muistelupiirissä.


Iltapäivällä tutustuin SEKKin tiloihin
ja tein tämän blogin.


Olen torstaisin nyt täällä työharjoittelijana
ja tiistaisin olen ollut koko
Osallisuus teatterin ajan näyttelijänä.
Tykkään olla siellä teatterissa mukana.


Minulle käy melkein kaikki hommat.
Haluan tehdä työni niin hyvin kuin pystyn.
Toivottavasti tästä tulisi vakituista työtä.

Elina Lähteenmäki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti