maanantai 17. kesäkuuta 2019

Tapaaminen Huittissa 17.6.2019

17.6.2019 meillä on tapaaminen täällä minun luonani.
Tänne tulee Henna, Markus, Mari,Taina 
ja tietysti minä itse
Ja unohdin mainita yhden erittäin tärkeän ihmisen 
ja se on Ari Impola. 

Me täällä käydään tärkeitä asioita läpi 
ja suunitellaan kaikkea kivaa kesäksi. 



Ari lupasi tuoda jotain pientä meille naposteltavaa
ja meille olisi kyllä riitännyt ihan vaan kahvit.
Arin on saatava ainakin kahvit, 
jos ei sitten muiden oo väliä.

En tiedä milloin toi Make tulee mun luo, 
kun hän on vapaalla huomenna,
mutta muut tulee ainakin töitten jälkeen,
niin sovittiin. 

Ennen kuin muut tulevat, 
niin minä käyn tuon Arin kanssa 
noita muita asioita läpi 
ja sitten kun muut tulevat niin käydään jotain muuta läpi. 

En oikeen tiedä mitä me siinä käymme, 
mutta jotain kivaa. 
Ari sano että se tulee mun tykö kello 14:30,
niin olen siin vaihessa ehtinnyt levätä 
ja kerätä voimia käydä kaikkea läpi. 

No mutta ei minulla oikeen ole muuta nyt
muuta kuin  tämä on tällainen lyhyt versio 
blogista jota minä koitan aina väsätä.



Minä ja porukka toivotetaan teille
oikein hyvää kesää ja kauniita sellaisia.


Päivitetty 16.6.2019 kello 23:30

Jasmin Blomander

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti