sunnuntai 16. helmikuuta 2020

Porin meikäläisten uusi päällikkö

Minä olen Santeri Saarinen. 

Santeri, Porin Me Itse paikallisryhmä tuore puheenjohtaja


Olen 25 vuotias,

porilainen syntyjäni
ja asun Porissa Tynkäkujan asuntolassa.

Olen ollut koko peruskoulun ajan
Koivulan koulussa.
Olen ollut vuoden valmentavalla linjalla Luovissa

ja opiskellut kolme vuotta ammattiopistossa.

Sen jälkeen hakeuduin
työtoimintaan Monituotteeseen
ja avotöihin Kotolaan.

Nykyisin olen avotöissä pesulassa,
jonka nimi on Omintoimin.


Aloitin Me Itse Porin paikallisryhmän
puheenjohtajana vuoden 2020 alussa.

Olen hyvilläni,
että mut valittiin.


Eija luovuttaa kiitos- ja kannustuskortin puheenjohtajien vaihtuessa 2020


Olen intohimoinen lätkämies
ja niin kuin kuvaan kuuluu,

niin kannustan Porin Ässiä.

Olen ollut joskus pienenä poikana
Otsolan opiston järjestämässä
animaatio kerhossa,

jota veti Eeva-Liisa Husu.

Nykyisin olen vakiokalustoa Arin jutuissa,
olen ollut niissä mukana nyt 5 vuotta.
Olen aktiivisesti mukana Osallisuus teatterissa,

jäsen Me Itsessä, paikallisryhmän aktiivijäsen
ja nyt puheenjohtajana.

Porin meikäläisten Osallisuus teatteri 2020

Olen myös Satakunnan Elävän Kuvan Keskus ry:n
hallituksen jäsen.

Tykkään olla monessa mukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti