keskiviikko 28. marraskuuta 2018

Päiväni Porissa 28.11.2018


Minun matkani alkoi tänne Poriin kello 09:00 
ja minä lähden täältä Porista kello15:00.
Tulin tänne hyvillä mielin tulin 
Arin kanssa tekemään hommia. 

SEKKissä oli koululaisia tekemässä elokuvaa,
joten me menimme Ykin konttoriin
tekemään hommia.



Minun ensimmäinen hommani oli, 
että valitsen kuvia meidän 
1.12. tapahtumaan näyttelykuviksi.
Se oli vaikeaa, 
kun siellä oli niin paljon kivoja kuvia, 
mutta sain kun sainkin hyviä kuvia 
omasta mielestäni. 
Mutta toihan Ari tekee ne lopulliset päätökset, 
että mitä niistä sitten ottaa. 

Me tuon Arin kanssa teimme 
meidän DVD kannet, 
jotta ne olisi valmiit lauantaihin mennessä. 


Minä olen tykännyt olla täällä 
tekemässä hommia tuon Arin kanssa. 
Täällä saa tehdä ihan rauhassa, 
ei ole mitään häirikkötekijöitä 
vaan ihanan oma rauha. 
Ja kun saa toteuttaa itteänsä
eikä kukaan ei tule arvostelemaan 
minua että millä tavalla mä tätä teen. 



Minulla on ollut hyvin värikäs 
ja ihana vuosi takana, 
en vaihtaisi näitä vuosia mihinkään, 
en ainakaan ole pettynyt tuohon Ariin, 
koska hän ja Jaana on ollut minulle 
erittäin tärkeässä roolissa.

Kaikkein tärkeintä on ollut, 
että olen saanut omalta ryhmältäni tukea. 

Minulla on vielä edessä kansien laittoa 
ja sun muuta valmistelua sinne lauantaille, 
kun se on jo aika lähellä 
ja kaikki valmistelut on vielä kesken, 
mutta kyllä me saamme kaiken 
tehtyä ennen sitä. 

Meidän lauantai tulee olemaan hyvin tehty 
ja suunniteltu, ja jos oikeen hyvin menee, 
niin voidaan saada vaikkapa 
iloista palautettakin ihmisiltä. 
No niin eiköhän tämä ollut tässä, 
en taaskaan viitsi kirjoittaa romaania teille, 
jätän sen toiseen kertaan
joten oikein hyvää 
ja ihanaa joulun odotusta kaikille tontuille!!!

päivitetty 28.11.2018 kello 12:32

Jasmin Blomander

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti