lauantai 20. lokakuuta 2018

Harjavallan Me Itse Huimaveikkojen syyskuulumisia


Samuli Palmu haastatteli 
Harjavallan Me Itse porukkaa,
miten on syksy alkanut.


Marja: Syksy on alkanut hyvin 
ja olen kutonut villasukkia.

Matti: Olen ollut terve, 
käyn töissä kahtena päivänä viikossa 
ja harrastan jalkapalloa kesällä Eurassa, 
kuntosalia ja pyöräilyä.

Anni: Ihan hyvin menee, uin ja kävelin.

Sinikka: Hyvin menee, lenkkeilen ja käyn uimassa. 
Käyn töissä kahtena päivänä töissä.

Jari: Kesä meni hyvin, flunssaa on ollut. 
Käyn töissä tiistaisin ja torstaisin

Markku: Kesä meni hyvin. 
Käyn töissä kaksi kertaa viikossa. 
Ensi kerralla menen töihin puutyöryhmään.

Rauha: Hyvin meni syksyn alku, 
olin uimassa Euran uimahallissa.

Jarmo: Sopivasti.

Samuli: Ihan hyvin menee, 
olin Tukipiirin järjestämällä laivaristeilyllä 
ja olen ollut terve. 
Harrastan myös Bocciaa kaksi kertaa viikossa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti