keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Koulutus on jollakin tapaa hyödyllistä

Eurajoen Me Itse alajaos Jokiravuilla 
oli kahden päivän koulutuspäivät
Lahdenperän leirikeskuksessa 

Eurajoella 30.6.-1.7.2014.

Koulutattajiksi oli saatu 

Sami Korhonen Lahdesta
ja Sakari Lehto Tampereelta.


Koulutus kuvattiin ja päivistä tehdään 
pieni lyhytelokuva myöhemmin syksyllä.




Näin ensimmäisestä koulutuspäivästä kirjoitti Toni Peltomaa



  Päivä alkoi kokoontumisella ja yleisellä suunnittelulla,
  mitä 2 päivän aikana tapahtuu.

  Minä olen sitä mieltä,
  että kaikki koulutus on tärkeää
  ja jollakin tapaa hyödyllistä,
  vaikka olen ollut videoryhmässä jo 20 vuotta. 
  Aloitimme harrastuspohjalta 1993. 

  Tietokoneet ja netti tulivat myöhemmin.
  Voisin sanoa, että olen konkari,
  sillä olen ollut mukana
  jo ainakin 18 elokuvassa
  ja pienemmässä dokumentissa, 
  joten mielestäni olen paljon nähnyt ja kokenut.

  Mielestäni tämän kaltainen koulutustapahtuma on tarpeen. 

Toni Peltomaa 30.6.2014


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti